Σάββατο 7 Ιουνίου 2014

Ο απολογισμός τους 9ου Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ 2014

 Το 9Συνεδρίου Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ, έγινε στις 11, 12 & 13 Φεβρουαρίου 2014 αποτέλεσε ορόσημο σε μια περίοδο όπου η Ευρωπαϊκή κρίση συνεχίζεται, ενώ όλοι οι εμπειρογνώμονες στο χώρο συγκλίνουν στο ότι είναι απαραίτητη η αναμόρφωση του επιχειρησιακού μοντέλου της φαρμακοβιομηχανίας για να προσφέρει αξία «πέραν των φαρμάκων». Το νέο μοντέλο που αναδείχθηκε από το συνέδριο έχει προσανατολισμό τη διαφάνεια και την ειλικρινή συνεργασία με όλους και έχει στο επίκεντρο τον ασθενή. Το συνέδριο ιχνηλάτησε τα νέα δεδομένα και έφερε στην επιφάνεια προς συζήτηση επίκαιρους προβληματισμούς, ανέδειξε προκλήσεις και νέες ευκαιρίες.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου